Καλά είσαι και μεγάλος ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ .Αν είναι ρε πολιτικοαρχιμαλάκα να μας καταχωρήσουν ως ακροδεξιούς προτιμούμε να ψηφήσουμε ΝΑΙ. η είσαι χαζός η εκτελείς νέα εντεταλμένη αποστολή για να κάψεις ένα τόσο σοβαρό θέμα. Ποιος θα υπογράψει στην κολοαφίσσα σου; Mόνο κάτι άσχετοι, και τα τσιράκια σου. Μας θυμίζει την συλλογή υπογραφών για την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ,που εξαργυρώθηκε στην διαδρομή .Δεν έχει καταλάβει η δεν θέλει γιατί έχει πολύ «ψωμί» η υπόθεση ρε παιδί μου ο άνθρωπος, πως όπου ανακατεύεται μόνο κακό κάνει στα εθνικά θέματα; Οι ακροδεξιοί που εκπροσωπείς κε Καρατζαφύρερ εάν αφαιρέσεις το πριμοδοτούμενο ποσοστό της ΝΤΟΡΑΣ σου, είναι δεν είναι 2%.Μ αυτούς, η για αυτούς θα ασκήσουμε εθνική πολιτική; Τελικά πόσα θα πάρεις για αυτή την προβοκάτσια που άρχισες;
Οι Άγιοι, εφοβούντο περισσότερο την κατάκριση, παρά την αμαρτία τού άλλου...
-
Περισσότερα, εδώ.
=======================
Περισσότερα θέματα, εδώ.
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου