Πατήστε κλικ στην εικόνα για καλύτερα
Σε όλες τις μεγάλες εργολαβίες ήταν μέσα ο Γιώργος Τρομπούκης, αν πιστέψει κανείς τους ισχυρισμούς του στην απολογία του της 4ης Ιουλίου 2009, ενώπιον της τακτικής ανακρίτριας. Συμμετείχε στην κατασκευή του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», της Αττικής Οδού, της Εγνατίας Οδού, του Εφετείου Αθηνών, της γραμμής του Τραμ της Αθήνας και σε όλα τα μεγάλα ολυμπιακά έργα, όπως ο ίδιος λέει χαρακτηριστικά. Ήταν δηλαδή υπεργολάβος σε ό,τι ανέλαβαν να κατασκευάσουν οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες, από τον Άκτορα έως αυτές του Χρήστου Καλογρίτσα.
Ο Γιώργος Τρομπούκης ισχυρίζεται ότι κερδίζει από 120.000 έως 150.000 ευρώ μηνιαίως. Η αναφορά του αυτή κατά την απολογία του προφανώς έχει σαν στόχο να πείσει την ανακρίτρια πως δε συνέτρεχε λόγος να καταφύγει σε εγκληματικές πράξεις, για να κερδίσει τα προς το ζην. Για τις σχέσεις του με τον Παναγιώτη Βλαστό, στις οποίες είναι εξαιρετικά δύσκολο να κρύψει κανείς τη μεγάλη οικειότητα, αν μάλιστα κανείς λάβει υπόψη του και το ιδιαίτερο λεξιλόγιο αργκό που χρησιμοποιούν στις συνομιλίες τους, ο Τρομπούκης «δίνει» τον φίλο του αλλά με διακριτικότητα. Τον θεωρεί όχι ιδιαίτερα ευφυή και ως εκ τούτου εκτιμά πως δεν ήταν αυτός που σχεδίασε την απαγωγή Παναγόπουλου. Παραδέχεται πως συνεργάστηκε μαζί του από φόβο, ενημερώνοντάς τον για τη φερεγγυότητα των επιχειρηματιών που υπέγραφαν τις επιταγές που «έσπαγε» ο Βλαστός. Παραδέχεται επίσης πως αμέσως μετά την καταβολή των λύτρων από την οικογένεια του Παναγόπουλου, μαύρες σακούλες και μία κίτρινη με χρήματα έφθασαν στην επιχείρησή του για «ξέπλυμα». Ο Τρομπούκης λέει ευθαρσώς πως επρόκειτο για τα λύτρα και προσθέτει ότι το υπέθεσε λόγω του θορύβου που είχε δημιουργηθεί με την απαγωγή. Αρνήθηκε να «ξεπλύνει» τα λύτρα και ως εκ τούτου την επομένη κάποιος επανήλθε και πήρε τα χρήματα πίσω. Όλη η απολογία στο http://www.zougla.gr/news.php?id=52022
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου