Νέο αλαλούμ αναμένεται με τις αποδείξεις που καλούνται να συλλέγουν οι φορολογούμενοι για να καλύψουν το αφορολόγητο των 12.000 ευρώ. Το υπουργείο Οικονομικών μελετά το ενδεχόμενο να υποχρεώσει τους φορολογουμένους να εφοδιαστούν ακόμα και με bar code και να σκανάρουν μέσω κινητών τηλεφώνων ή σαρωτών τις αποδείξεις για να τις υποβάλλουν στην Εφορία.
Oι φορολογούμενοι θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τις αλλαγές από το επόμενο έτος, αφού για την υποβολή των φετινών αποδείξεων ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου έχει ανακοινώσει ότι θα αποσταλούν μαζί με τις φορολογικές δηλώσεις του 2011 στην Εφορία σε κλειστό φάκελο χωρίς να απαιτείται η καταγραφή των στοιχείων τους σε ειδικές φόρμες. Από τις αρχές του νέου έτους όμως οι φορολογούμενοι θα βρεθούν αντιμέτωποι με μία νέα κατάσταση, όπου δεν αποκλείεται κάθε φορά που κάνουν μία αγορά να πρέπει να δώσουν στον πωλητή μια πλαστικοποιημένη κάρτα με τον γραμμωτό κωδικό, το γνωστότερο ως bar code, ώστε να αποστέλλονται τα στοιχεία της απόδειξης ηλεκτρονικά από την επιχείρηση στην Εφορία. Αποστολή των στοιχείων της απόδειξης και του κωδικού (bar code) του φορολογουμένου από την επιχείρηση. Σε αυτή την εναλλακτική περίπτωση οι επιχειρήσεις είναι αυτές που στέλνουν τα στοιχεία των αποδείξεων στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων. Στην περίπτωση αυτή όμως θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα συσχέτισης της συναλλαγής με τον ΑΦΜ του πελάτη και για λόγους προστασίας της ιδιωτικότητας της συναλλαγής, το υπουργείο Οικονομικών δεν θέλει να συμπεριλάβει τον ΑΦΜ στη διαδικασία. Ετσι, προτείνεται να καθιερωθεί ένας άλλος μοναδικός κωδικός πελάτη, ο οποίος θα αποδίδεται από τη ΓΓΠΣ ύστερα από αίτηση στο ΤaxisΝet. Ο αριθμός αυτός θα έχει 11 ψηφία και θα μπορεί να τυπωθεί σε μορφή γραμμωτού κώδικα (bar code) από τον φορολογούμενο και στη συνέχεια είτε να πλαστικοποιηθεί είτε να φορτωθεί σε ένα κινητό τηλέφωνο και να «διαβάζεται» από τους σαρωτές των επιχειρήσεων. Αν η ταμειακή μηχανή δέχεται τα στοιχεία του πελάτη, θα πρέπει να στέλνει τις αποδείξεις και στην ΓΓΠΣ και άρα δεν χρειάζεται να τη στέλνει ο πελάτης.
«ΕΙΝΑΙ ντροπή!» ΣΑΛΟΣ από διαφήμιση της Coca-Cola για τα Χριστούγεννα με
τεχνητή νοημοσύνη....
-
*Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος
δημιουργικότητας».*
Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η νέα διαφήμιση της Coca-Cola για τα...
Πριν από 38 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου