Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Μας ετοιμάζουν “δημοκρατική χούντα”;


Αυτή η υπόθεση με τους παγιδευμένους φακέλους δεν μου αρέσει καθόλου. Είναι μια πολύ βρόμικη ιστορία σε κάθε περίπτωση και ως προς την «πολιτικότητά» της και ως προς το timing. Πολλά περνούν από το μυαλό μου, αλλά δεν έχω απάντηση, καθώς δεν διαθέτω πληροφορίες σχετικά. Ήθελα μόνον μέσω του «Ακτιβιστή» να εκδηλώσω την ανησυχία μου, καθώς η υπόθεση αυτή έρχεται να επιδεινώσει την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό και να φορτίσει το προεκλογικό κλίμα με στοιχεία τρόμου και εξωγενούς απειλής. Είναι προφανές ότι κάποιοι κάτι ετοιμάζουν, σε επίπεδο καταστολής και έκτακτης ανάγκης για την Ελλάδα. Και αυτοί μάλλον ξεπερνούν τα σύνορα της χώρας. Ο διεθνής τύπος αναφέρεται στα περιστατικά αυτά σαν στην Ελλάδα να υπάρχει εστία παραγωγής τρόμου και απειλής για την παγκόσμια ασφάλεια και αυτό υπερτονίζεται από τα ΜΜΕ της διαπλοκής στο εσωτερικό, ταυτόχρονα με την μεγέθυνση της αντικειμενικής φύσης των εμφανώς προβοκατόρικων αυτών ενεργειών....

To ίδιο το παρακράτος που κυβερνούσε, και συνεχίζει να κυβερνά ,βάζει τα τσιράκια του να βάζουν τις κατ΄ευφημισμό ….βόμβες. Λοιπόν όλα να τα περιμένουμε. Το μόνο που δεν έχουν υπολογίσει είναι ….ΟΙ ΑΝΕΞΕΛΕΚΤΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ .Αυτοί θα τους τα βγάλουν τα… προικιά


1 σχόλιο:

azof είπε...

ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ Η ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ;;;
ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ...ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΕΣ ΒΟΜΒΙΤΣΕΣ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ
"ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟ" ΔΗΛ. ΤΗΝ ΒΟΜΒΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥ 1964!!!!
ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΧΗ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ-ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΚΥΛΟΛΟΪ.
>>>ΓΙΑ ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΡΙΝ 44 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ... ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΝΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΠΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΥΣ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ !!!

Related Posts with Thumbnails