Μεγαλύτερης διάρκειας, που ίσως φτάσει και τον ένα χρόνο, φαίνεται πως θα είναι η ταλαιπωρία των οδηγών στην εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης λόγω της φονικής κατολίσθησης στα Τέμπη. Το ίδιο το υπουργείο Υποδομών κάνει λόγο για 3-4 μήνες, αλλά είναι βέβαιο ότι παρά τα συντονισμένα μέτρα που έχουν ληφθεί θα υπάρξουν εμπλοκές, αφού η κοινοπραξία η οποία κατασκευάζει τα έργα επικαλείται «απρόβλεπτη φυσική καταστροφή», που απορρίπτεται από την πλευρά της πολιτείας. Η κοινοπραξία πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, σε επιστολή της προς το υπουργείο Υποδομών δεν αποδέχεται να πληρώσει για τα έργα αποκατάστασης και επικαλείται διαφυγόντα κέρδη λόγω μη καταβολής των διοδίων σε δύο από τους τέσσερις σταθμούς του τμήματος Ράχες-Κλειδί. Χθες στο θέμα παρενέβη ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου. Σε δήλωσή του στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου για τη σεισμική θωράκιση των κτιρίων, ο Γιάννης Αλαβάνος έσπευσε, όπως και η επιτροπή ειδικών του ΤΕΕ πριν από μία εβδομάδα, να επισημάνει πως για τις κατολισθήσεις δεν ευθύνονται οι εργασίες κατασκευής της νέας σήραγγας. Να σημειωθεί ότι δύο ώρες πριν από το τραγικό συμβάν είχαν χρησιμοποιηθεί φουρνέλα στο εργοτάξιο και ότι η κοινοπραξία δεν έχει υποβάλει ώς τώρα τις καταγραφές του επιταχυνσιογράφου που είχε τοποθετηθεί για να μετρά της δονήσεις και ήταν σε απόσταση περίπου 150 μέτρων από την κατολίσθηση. Δεν έχει καταθέσει επίσης ούτε τα στοιχεία των βροχοπτώσεων.
Εμείς το λέμε στα ίσια ευθαρσώς. Οι εργολάβοι με τα φουρνέλα φταίνε για την κατολίσθηση. Όσο και να θέλουν να το αποκρύψουν κάποτε θα μαθευτεί η αλήθεια. Σε of the record συζητήσεις το λένε όλοι στα εργοτάξια. Και γιατί έγιναν όλες αυτές οι φονικές μαλακίες ; Λόγω κόστους λυπήθηκαν την διάνοιξη, μερικών οπών παραπάνω για τους δυναμίτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου