Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Επιτέλους? Σωθήκαν τουλάχιστον…. οι…Καρπενησιώτες.

"Αυτή την τόσο σημαντική ημέρα βρίσκομαι και εγώ εδώ στον Προυσσό, μερικά χιλιόμετρα από τη γενέτειρα του πατέρα μου, τον τόπο που έζησε και λειτούργησε ο παππούς μου, για να...

προσκυνήσω και για να ανακοινώσω την απόφασή μου να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος για τον Νέο Δήμο Καρπενησίου με μια ανεξάρτητη και υπερκομματική συμμαχία πολιτών."

Αυτά είπε εν ολίγοις ο Κώστας Μπακογιάννης ...γιος της Ντόρας ανακοινώνοντας σε θρησκευτική πανήγυρη οτι θέλει να γίνει δήμαρχος στο Καρπενήσι
Πηγή

Θα γεμίσουν τα σπίτια στο Καρπενήσι, με ηλεκτρικές συσκευές Siemens.Σε εποχή οικονομικής δυσπραγίας ..ε..κάτι είναι και αυτό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails