Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010
Πριν από λίγο έκρηξη Βόμβας στην χρηματιστηριακή εταιρεία JP Morgan,
Έκρηξη αυτοσχέδιου ωρολογιακού μηχανισμού σημειώθηκε στις 19:50, στα γραφεία της χρηματιστηριακής εταιρείας JP Morgan, στο δεύτερο όροφο στην οδό Χάριτος 3 στο Κολωνάκι. το ευτυχές είναι ότι το κτίριο άδειασε από την αστυνομία και δεν υπήρχαν θύματα! Ο εκρηκτικός μηχανισμός ήταν τοποθετημένος έξω από τα γραφεία της εταιρείας και είχε εντοπιστεί από τους πυροτεχνουργούς της αστυνομίας λίγη ώρα νωρίτερα, καθώς είχε προηγηθεί προειδοποιητικό τηλεφώνημα στην εφημερίδα « Ελευθεροτυπία» ότι επρόκειτο να εκραγεί βόμβα σε μισή ώρα, όπως και συνέβη. Οι αστυνομικοί πρόλαβαν να εκκενώσουν την περιοχή γύρω από το κτίριο, με αποτέλεσμα από την έκρηξη να σημειωθούν μόνο υλικές ζημιές στην είσοδο των γραφείων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου