Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Αυτά φέρνει η ιδιωτικοποίηση της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ


Αντιδρούν στα σχέδια της εταιρείας Οlympic Αir να καταργήσει από την 1η Οκτωβρίου τα διηπειρωτικά δρομολόγια προς Γιοχάνεσμπουργκ, Νέα Υόρκη, Τορόντο και Μόντρεαλ όχι μόνο οργανώσεις ομογενών από τις περιοχές αυτές, αλλά και η Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ). Τα σχέδια της Οlympic Αir αναφέρονται σε επιστολή του κ. Σταύρου Δαλιάκα, γενικού εμπορικού διευθυντή της εταιρείας, προς την Ομοσπονδία Ελληνικών Κοινοτήτων και Σωματείων Νοτίου Αφρικής, όπου μεταξύ άλλων τονίζεται ότι «βάσει του επιχειρησιακού σχεδίου που έχει εκπονηθεί, η εκτέλεση διηπειρωτικών δρομολογίων με τις υπάρχουσες συνθήκες αγοράς και αεροσκαφών θα επιφέρει σημαντικές ζημιές στην Οlympic Αir, τις οποίες δεν είναι δυνατόν να υποστεί……
Με τα παραπάνω δεδομένα, έχουμε ήδη κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες προς την κατεύθυνση των συνεργασιών με άλλους αερομεταφορείς ώστε να εξυπηρετηθεί η κίνηση μεταξύ Αθηνών και Γιοχάνεσμπουργκ, όπως και Νέας Υόρκης, Μόντρεαλ και Τορόντο».

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Γρηγόρης Κωνσταντέλος , πρόεδρος της Ένωσης Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας, «θεωρούμε ότι είναι μια απαράδεκτη απόφαση, δεδομένου ότι οι γραμμές αυτές εξυπηρετούν χιλιάδες ομογενείς κάθε χρόνο, εδώ και πολλά χρόνια. Η αιτιολογία την οποία προβάλλει η νέα εταιρεία, ότι οι γραμμές αυτές δεν έχουν οικονομικό ενδιαφέρον, για μας είναι ανεπαρκής. Πρέπει να υπάρξει μια προσπάθεια να διατηρηθούν τα συγκεκριμένα δρομολόγια, γιατί υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες ομογενείς που τις χρησιμοποιούν και στηρίζουν τις συγκεκριμένες γραμμές» .

Ο κ. Αναστάσιος Χριστοφόρου , πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων Νοτίου Αφρικής, αναφέρει ότι το δρομολόγιο Αθήνα- Γιοχάνεσμπουργκ αποτελεί τον κυριότερο συνδετικό κρίκο μεταξύ της μητροπολιτικής Ελλάδας και ενός τμήματος του Ελληνισμού που ζει κάτω από ειδικές συνθήκες στο νοτιότερο άκρο της Αφρικής.

Ο κ. Χριστοφόρου τονίζει επίσης ότι το δρομολόγιο αυτό αποτελεί σημαντικό παράγοντα τόνωσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας που τελευταία άρχισε να αναπτύσσεται μεταξύ της Ελλάδας και της Νοτίου Αφρικής. «Τα κριτήρια για την κατάργηση του δρομολογίου αυτού δεν πρέπει να είναι μόνον αριθμητικά ή λογιστικά, αλλά θα πρέπει να συνεκτιμηθούν όλοι οι παράλληλοι παράγοντες, που διαδραματίζουν ο καθένας τον δικό του ρόλο, συνεκτιμώντας επίσης τις μακρόχρονες επιπτώσεις από την ελληνική απουσία σε αγορές που παίζουν ουσιαστικό ρόλο στην παγκόσμια οικονομία» λέει ο κ. Χριστοφόρου. Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails