Δεν λέμε πως είναι, κατ' ανάγκη, κακό. Ακούγεται όμως παράξενα. Για φανταστείτε την αδερφή του τσάρου της Οικονομίας να κατέχει περίοπτη θέση στο πλευρό ενός επιχειρηματία που......τ' όνομα του έχει αναμιχθεί σε διάφορες ιστορίες. Προσέχουμε τις λέξεις, δεν λέμε σκάνδαλα. Λέμε "ιστορίες" που πρέπει να ψαχτούν. Η αδερφή λοιπόν του τσάρου είναι διευθύντρια δημοσίων σχέσεων στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία που ανήκει στο Λασκαρίδη. Θα θέλαμε να ξέρουμε τι λέει επ' αυτού ο ίδιος ο υπουργός, ο κύριος Ιωάννης Παπαθανασίου
Η αδερφή του Παπαθανασίου διευθύντρια του επιχειρηματία Λασκαρίδη...
3 σχόλια:
Εθνικό Συμβούλιο Τουρισμού
Ονοματεπώνυμο Ιδιότητα Διεύθυνση Τηλέφωνα ΦΑΞ
Κωνσταντίνος Μαρκόπουλος Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης
Προέδρος Τσόχα 7
115 21 Αθήνα 210 8707605-9 210- 8707635
Μελέτιος Τζαφέρης Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης
Αναπληρωτής του Προέδρου Μεσογείων 119
115 26 Αθήνα 210 6964891 210 6911674
Φωκάς Μάκης Πρόεδρος Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) Σταδίου 24 105 64 Αθήνα 210-3310022-6 210-3225449
Ανδρεάδης Ανδρέας Πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) Σταδίου 24
105 64 Αθήνα 210-3312535-6 210-3230636
Φίλη Αργυρώ Πρόεδρος Συνδέσμου των εν Ελλάδι Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA) Ιωσήφ Ρογών 11
117 43 Αθήνα 210-9223522 210-9233307
Άγγλος Ιωάννης πρώην Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ Καψάλη 5
106 74 Αθήνα 210-7257757 210-7257759
...............................
http://logoplokies.blogspot.com/2009/08/blog-post_06.html
......................................................................
Ο υπουργός οικονομίας δεν είπε, ποτέ, δημόσια, αν έπαψε αυτός ή μέλη της οικογένειάς του, να διαφεντεύουν την εταιρεία, να την ελέγχουν, δηλαδή και να καρπώνονται έσοδα από τη λειτουργία της.
Το ερώτημα τίθεται …ακαδημαϊκώς, καθώς κάτι τέτοιο δεν αποτελεί τυπικό ζήτημα, της συμπλήρωσης, δηλαδή, κάποιων χαρτιών και την υπογραφή, κάποιων συμβολαίων : η εταιρεία Ι. Δ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Α.Ε., ήταν και είναι, στην ουσία, του κ. Παπαθανασίου, ως τέτοια είναι γνωστή και αυτή η «φήμη» επηρεάζει, καθοριστικά, τη λειτουργία, την πρόοδο και την ανάπτυξή της…
Κι εδώ, ακριβώς, είναι το ζουμί : η εταιρεία, που ασχολείται με τον τεχνολογικό εξοπλισμό κτιρίων, σημειώνει, τα τελευταία χρόνια, θεαματική ανάπτυξη στις εργασίες της, κάτι για το οποίο υπερηφανεύεται, όπως, επίσης υπερηφανεύεται και διαφημίζει την πελατεία της, στην οποία περιλαμβάνονται ξενοδοχεία, Super Markets, νοσοκομεία, ιδρύματα, πανεπιστήμια, κατασκευαστικές εταιρείες, μοναστήρια, κατασκηνώσεις, υπουργεία, στρατόπεδα, αστυνομικά κτίρια, καζίνα, εφημερίδες, τηλεοπτικοί σταθμοί, αεροδρόμια, μουσεία, σχολεία, Τράπεζες, κ.α.
Και βέβαια, στους πελάτες της εταιρείας του κ. Παπαθανασίου, περιλαμβάνονται φορείς του κράτους και δημόσιες επιχειρήσεις, ενώ σ΄ ορισμένες κατηγορίες φιγουράρουν οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου, όπως π.χ. στα ξενοδοχεία, τα super markets και τις Τράπεζες…
Ειδικά στις τελευταίες, το πελατολόγιο της Ι.Δ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ είναι υπερπλήρες, μιας και συμπεριλαμβάνει όλο το αφάν κατέ : ALPHA BANK. Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, Εμπορική, Γενική, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, Τράπεζα Ελλάδος, κλπ.
Το ερώτημα, όσο κι αν φαντάζει αφελές, καταγράφεται ως …αβάσταχτο : αυτή η πελατειακή σχέση της Ι.Δ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, του παππού Ιωάννη, πόσο μπορεί να επηρεάσει και επηρεάζει την πολιτική λειτουργία του εγγονού Γιάννη ;
Για προληφθούν οι επικρίσεις για εχθρικότητα και μένος, απέναντι σ΄ έναν πετυχημένο επιχειρηματία, να ξεκαθαριστεί, πως τα βέλη δεν αφορούν αυτό καθεαυτό τον Γιάννη Παπαθανασίου, αλλά την επιλογή του για τη θέση του υπουργού και μάλιστα εκείνου της Οικονομίας…
Είναι δυνατόν να ασκεί πολιτική κατά των μεγάλων επιχειρήσεων, αυτός που έχει ή – άντε – είχε, πελάτες, τις χαρακτηριστικότερες εξ αυτών ;
-Να καταπολεμήσει την ασυδοσία των Τραπεζών, ο έχων πελάτες την Εθνική, την ALPHA, την Eurobank, την Πειραιώς, την CHASE MANHATTAN, την HSBC ?...
-Να πάρει μέτρα κατά της ακρίβειας και των ανατιμήσεων κατά των πελατών του, ΑΒ Βασιλόπουλου, Αντλάντικ, Βερόπουλου, Γαλαξίας, Μαρινόπουλου, Σκλαβενίτης, Carrefour, Μετρό ?...
- Να αντιπαρατεθεί με τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες, την ώρα, που πουλάει προϊόντα στον ΑΒΑΞ, την ΑΕΓΕΚ, τον ΑΚΤΩΡ, την ΑΛΤΕ, τη ΒΙΟΤΕΡ, την Ελληνική Τεχνοδομική, την ΤΕΡΝΑ ?...
-Πως μπορεί να μην κανακεύεται από τα ΜΜΕ, ο έχων στο πελατολόγιό του τον ALPHA, τον ΔΟΛ, το STAR ?...
Μήπως ανακύπτει και μια ακόμα εξήγηση, της μονοδιάστατης πολιτικής, ενάντια στον απλό πολίτη, με τα αλλεπάλληλα σφαγιαστικά οικονομικά μέτρα ?... Μήπως ?...
Υ.Γ. ΄Οσο κι αν ελλοχεύει ο κίνδυνος της υπερβολής, θα σημειωθεί και το γεγονός πως η εν λόγω εταιρεία τεχνολογικού εξοπλισμού κτιρίων, διαθέτει όλα, σχεδόν, τα προϊόντα, που μπορoύν, κατά το πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ, να ανακαινίσουν, ένα σπίτι, πριν του 1980 και να το μετατρέψουν σε οικολογικό !...
Αναρτήθηκε από ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ στις 10:26 πμ
"Γέλωσιν οι πλουτούντες ήθη πενήτων, ράκη γαρ ορώσιν και ουχί τόλμην".
Δημοσίευση σχολίου